Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010

000:ιστορίες για να περνάει η ώρα Νο.2

Eίμαι ήδη 22 ημερών και η ύλη μου έχει σχεδόν γεμίσει με όλες τις απαιτούμενες 12 ουσίες της ολοκλήρωσης-περιμένω τις δυο τελευταίες αύριο-.




Απορρόφησα κάθε πρώτη γνώση που μου προσέφεραν οι προηγούμενες μεγαλύτερες από μένα ,υπαρξιακά , ύλες. Για μια στιγμή πριν από λίγο ,νομίζω πως ένιωσα κάτι που δεν μου είχαν προσφέρει-πράγμα που σημαίνει πως θα με αδειάσει για 83 δευτέρα -σαν παράνομη που έγινα- ,αλλά δεν δείχνουν να τους νοιάζει (σίγουρα το ένιωσαν)αυτή μου η παρανομία. Αντίθετα μάλιστα, φέρονται σαν να είναι σωστό να συμβαίνει σε μένα αυτό!!


Όταν πρωτουπηρξα ένιωσα πολλές ενέργειες από άλλες ύλες να με κυκλώνουν περίεργα. Και παρόλο που μόλις είχα αρχίσει να γεμιζω, καταλαβα πως ενεργοποιούνται περισσότερο για μένα παρά για όσα έρχονται.


Αύριο, που για κάποια όντα έτη φωτός μακριά από εδώ μοιάζει 1.000.000 χρονιά σχεδον, αύριο που θα λάβω τις 2τελευταιες ουσίες, θα τους συμβεί!


Πέρασαν τα 83 δευτερόλεπτα. Δεν ξερώ γιατί αλλά μόλις έκανα να γεμίσω ξανά-άδειασα. Αυτή τη φορά αισθάνομαι ωραία, έχω σημαντικά πράγματα να κάνω.

-Νιώθω!-πριν γεμίσω τελείως.


Ενώ πριν από κάποιες –τιποτένιες - ώρες οι ύλες έδειξαν ενδιαφέρον για μένα,…έφυγαν!(γιατί αφού είμαι τόσο σημαντική με αφήσαν μονή? Ειδικά τώρα που έρχονται οι τελευταίες 2 ουσίες της ολοκλήρωσης? Τι δηλαδή <<είδαν>>, τι περίμεναν από μένα!!)


Καταλαβαίνω από μακριά πως είναι όλες μαζί Εκεί!
Και μάλιστα άδειασαν εντελώς, πράγμα που τις κάνει να μου μοιάζουν ποταπές και να φέρονται περίεργα.

ΟΧΙ! Εγώ δεν θέλω να πάω μαζί τους. Είμαι πολύ καλά εδώ. Άσε που είμαι γεμάτη πλέον!!!!

Να!! Το σημαντικό γεγονός που όσες πήγαν Εκεί περίμεναν!!
Σιγά!!! Γι’αυτό έκαναν έτσι? ΕΝΑΣ ΗΛΙΟΣ ΣΒΗΝΕΙ? Γι’αυτό χαραμίστηκαν και άδειασαν για πάντα?!!....Άδειασαν μήπως τον σώσουν?
Ένας ήλιος...μα…. ! Είμαστε ανώτερες γνώσεις, ακτινοβολούμε ανώτερες μορφές ενεργείας…πως …ασχοληθήκαν με κατώτερες πράξεις…γιατί…


….Μπα…Ποιος νοιάζεται!!! Σιγά μην σβήσω σαν κι αυτές….σιγά μην ξόδευα την ανώτερη ύπαρξη μου για έναν άλλο κ ολας ήλιο.
Εμένα δεν μου χρειάζεται έτσι κ αλλιώς….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου