Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Duality322: Θα σοβαρευτούμε επιτέλους;;;;



Τις τελευταίες μέρες έχει πέσει πολύ μελέτη. Και για να μελετήσει κάποιος ,πρέπει γύρω του να υπάρχει ησυχία. Να μην ενοχλείτε από διάφορους ανεγκέφαλους. Θα μου πεις ,στην Ελλάδα την ψάχνεις αυτήν την ησυχία?? Ε ναι λοιπόν !!!

Θέλω και εγώ σαν άνθρωπος να κάτσω στο μπαλκόνι μου με την ησυχία μου να διαβάσω. Αλλά πουου!?!?! Πώς να
μελετήσει κάποιος όταν έχει τον κάθε κάγκουρα που περνάει με το lada-mborghini με φώτα νέον μέχρι και στην κεραία – λες και είναι Χριστούγεννα των αυτοκινήτων- και το άθλιο ηχο-σύστημα στην διαπασών να παίζει ένα τραγούδι (?) «Αυτό που κάνω εγώ χρόνια προσπαθείς, να ναναναναναννα» από μία ανορεξικιά τύπισσα με πολύχρωμα ρούχα λες και είναι απόκριες που ανάθεμα και αν την ξέρει η μάνα της –βέβαια θα μου πεις , την ξέρουν όλοι οι κάγκουρες και οι καγκουρίνες -…ναι… όταν αποκτήσουν την στοιχειώδη ιδέα για το τι πάει να πει μουσική ,θα μετρηθούν και αυτοί…

Και σαν να μην φτάνουν αυτοί οι Ελληναράδες , που νομίζουν ότι προωθούν μια νέα κουλτούρα- που είναι «φτηνή» και βλακώδεις … Έχουμε και τις κλάστρες …ναι κλάστρες… αυτούς τους κάγκουρες easy rider με παπί του 80’ , που το βάφουν πολύχρωμο (σαν την τύπισσα) και μια εξάτμισή σα κομπρεσέρ που ακολουθούν σα συνοδεία κάθε κάγκουρα με το πολύ-φωτιζόμενο σαράβαλο λες και πάνε συνοδεία την βασίλισσα …Δεν μπόρεσα πότε να καταλάβω γιατί το κάνουν αυτό …τους έχει πει κανείς ότι όσο πιο δυνατά κλάνει το μηχανάκι τους και αν ακολουθούν επίσης έναν κακόγουστο υπέρ-κάγκουρα τόσο πιο cool τύπος δείχνεις;?? Μάθε λοιπόν πολύχρωμε easy rider ότι είναι ενοχλητικό και φαίνεσαι βλάκας… Αλλά φυσικά αυτό δεν το ξέρουν… Αφού όταν τους βρίζουν και τους κοροϊδεύουν δεν μπορούνε να το ακούσουν εξαιτίας της εξάτμισης..!ΑΛΛAΞΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Και σα να μην έφτανε όλο αυτό το τσίρκο πρέπει να συνεννοηθούν πάνω στο μηχανάκι τους για το που θα στρίψουν στην επόμενη διασταύρωση (btw δεν ακούνε τίποτα από όσα λένε…) ενώ έχει σήμανση για υποχρεωτική στροφή προς τα δεξιά!!!Ουστ βόδια!

Αλλά… χαίρομαι όσο σκέφτομαι ότι μια μέρα θα συναντήσω έναν τέτοιο κάγκουρα στα 70φεύγα του (πιθανός με το ίδιο χαζο-αμάξι), και θα τον ρωτάω τι κάνεις επί 10 φορές για παίρνω τη ίδια απάντηση 9 φορές –«ΤΙ?»- και στην 10η να μου λέει: «Δεν σε ακούω τι λες???}} Και εγώ να απαντάω την πλέον διαχρονική γεροντίστικη απάντηση : « ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΆΘΕΙΣ»!!!!!!!!

322

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου